|
|
|
|
LEADER |
01976nam a2200517 a 4500 |
001 |
7925 |
003 |
CZ PrNK |
005 |
20220124101157.0 |
007 |
ta |
008 |
131021s2013 xr a e f 000 0 cze |
015 |
|
|
|a cnb002508525
|
020 |
|
|
|a 9788073493806
|q (brož.)
|
040 |
|
|
|a ABA001
|b cze
|e rda
|
041 |
1 |
|
|a cze
|h eng
|
044 |
|
|
|a xr
|c CZ
|
072 |
|
7 |
|a 37
|x Výchova a vzdělávání
|9 22
|
080 |
|
|
|a 37.03-053.2
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 37.03:336
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 316.362.1-055.52-055.62
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 336.7:17.024.4
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a (0.062)
|2 MRF
|
100 |
1 |
|
|a Kiyosaki, Robert T.,
|d 1947-
|7 jn20020717679
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Proč jedničkáři pracují pro trojkaře a dvojkaři pro státní správu /
|c Robert T. Kiyosaki ; [z anglického originálu ... přeložil Petr Sumcov]
|
246 |
1 |
4 |
|a Proč "A" jedničkáři pracují pro "C" trojkaře a dvojkaři pro státní správu
|
246 |
1 |
8 |
|a Proč jedničkáři pracují pro trojkaře
|
260 |
|
|
|a Hodkovičky [i.e. Praha] :
|b Pragma,
|c c2013
|
264 |
|
|
|a Hodkovičky [i.e. Praha] :
|b Pragma,
|c c2013
|
300 |
|
|
|a 377 s. :
|b il. ;
|c 21 cm
|
336 |
|
|
|2 rdacontent
|a text
|b txt
|
337 |
|
|
|2 rdamedia
|a bez média
|b n
|
338 |
|
|
|2 rdacarrier
|a svazek
|b nc
|
650 |
0 |
7 |
|a výchova dítěte
|7 ph127420
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a rodiče a děti
|7 ph116053
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a finanční gramotnost
|7 ph617599
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a finanční úspěch
|7 ph120243
|2 czenas
|
650 |
0 |
9 |
|a child rearing
|
650 |
0 |
9 |
|a parents and children
|
650 |
0 |
9 |
|a financial literacy
|
650 |
0 |
9 |
|a financial success
|
655 |
|
7 |
|a populárně-naučné publikace
|7 fd131864
|2 czenas
|
655 |
|
9 |
|a popular works
|
765 |
0 |
|
|t Why "A" students work for "C" students and "B" students work for the government
|
910 |
2 |
|
|a HBG302
|b 2-1317.063
|
942 |
|
|
|2 udc
|c KN
|
999 |
|
|
|d 7925
|
993 |
|
|
|0 0
|1 432700021353
|2 udc
|4 0
|6 33
|7 0
|9 10510
|b 0
|c 21353
|d 2022-01-24
|e 1
|f KNI
|g 33
|h 879.00
|l KNI
|q 2022-02-26
|r 2022-01-27
|s 2022-01-27
|t 5
|w 2022-01-24
|y KN
|